דיירקט פיקס

תיקון מיקרופון

תיקון מיקרופון באייפון

תיקון מיקרופון לאייפון בשירות טכנאי עד הבית

בעולם המודרני, הסמארטפונים הפלאפונים שלנו הפכו לכלי חיוני ביום-יום, והמיקרופון בהם הוא חלק חשוב בכלי התקשורת הזה. כאשר המיקרופון במכשיר הנייד שלך מתעקש להתקלקל או לההרס, זה יכול להיות מצב מסוכן לתקשורת היומיומית שלך. אז מה תעשה? פשוט תפנה אלינו, אל “דיירקט פיקס” – מקום התיקון המקצועי והמהיר שיסייע לך לתקן את המיקרופון של מכשיר הנייד שלך, והכל בלא צורך לצאת מהבית.

אנחנו כאן כדי להבטיח שמכשיר הנייד שלך ימשיך לתפקד בצורה מושלמת. הטכנאים שלנו מיומנים ומיומנות בתחום, והם יגיעו אליך במהירות ובזמן שתבחר. הם יבדקו את המיקרופון שלך ויתנו לך המלצות מקצועיות ביחד עם אפשרויות תיקון והחלפה, כך שתוכל להחליט איזו דרך תרצה לבחור.

אנחנו מבינים שהמכשיר הנייד שלך הוא חשוב לך ולחייך היומיומיים, ולכן אנחנו רק משתמשים בחלקי חילוף מקוריים ובאיכות הטובה ביותר.אז אם אתה נתקל בבעיה במיקרופון של הפלאפון שלך, אל תתעכב. הזמן את שירות תיקון המיקרופון של “דיירקט פיקס” ותהפוך את חיי היום-יום שלך לפשוטים ולנעימים יותר, בלי לצאת מהבית.

זקוקים לתיקון מיקרופון דחוף לאייפון שלכם?

תיקון מקצועי למיקרופון לכל דגמי האייפונים

אחריות והגעה מהירה אל הלקוח

אפשרויות תשלום נוחות במיוחד ופריסה לתשלומים במידה וצריך

זמינות גם בסופ״ש, אלפי לקוחות כבר מרוצים

להזמנת שירות חייגו: 0524-806951

הנה כמה מקרים שבהם כן תצטרכו להחליף מיקרופון

המיקרופון באייפון שלך יכול להיות חלק חשוב מהפונקציונליות שלו. ייתכן שתצטרך להחליף את המיקרופון כאשר תיתקל במהלכי השימוש הבאות:

  1. אנשים אחרים לא יכולים לשמוע אותך בשיחות: אם אנשים אחרים מציינים שהם מקשיבים לקולות חוץ משמעי הסביבה במהלך שיחות או הקלטות שלך, ייתכן שהמיקרופון נפגע ויש צורך להחליפו.

  2. רעש או פסק רעש בזמן שיחות: אם אתה מסתובב באותו מקום וישנה הפסקת רעש או חומר אחר ברקע שאנשים בצד השני שומעים בעת השיחה, זה עשוי להיות סימן לבעיה במיקרופון.

  3. אי אפשרות להשתמש בשירותי ווידאו או סטרימינג ברוב האפליקציות: המיקרופון החיצוני או הפנימי נדרשים לרוב גם בזמן שימוש באפליקציות שימושיות כמו שיחות וידאו או סטרימינג. אם אתה נתקל בבעיות בשימוש באפליקציות אלו, המיקרופון עשוי להיות הסיבה.

  4. אי אפשרות לקליטת קול באפליקציות רישיות או באפליקציות דבר תוכנה: אם אתה נתקל בבעיות בקליטת קול או בשימוש באפליקציות רישיות כמו אפליקציות השיחה המובנות במכשיר, ייתכן שהמיקרופון פגע ויש להחליפו.

  5. איכות השמע רעה או נמוכה: אם האנשים איתם אתה משוחח מתלונים על איכות השמע רעה, נמוכה או משונה בשיחה, זה יכול להיות סימן לבעיה במיקרופון.

אם אתה חושב שיש לך בעיה עם המיקרופון של אייפון שלך, כדאי לפנות למוסמך מוסמך או לשירות תיקון מורשה כדי לבדוק את הבעיה ולקבוע אם יש צורך להחליף את המיקרופון. זה יכול לסייע לך להמשיך להשתמש באייפון שלך בצורה אופטימלית ובלתי מעורבת בתקלות במיקרופון.

סוגי המיקרופונים שיש באייפון שלנו

באייפון יש מספר סוגים שונים של מיקרופונים, שמשמשים לפרטים וצרכים שונים במכשיר. הנה רשימה של המיקרופונים העיקריים באייפון:

  1. מיקרופון ראשי (Main Microphone): זהו המיקרופון הראשי שבאייפון ושמשמש במרבית השיחות הטלפוניות ובכלל ההקלטות של המכשיר. הוא ממוקם רגילות בחלק התחתון של האייפון.

  2. מיקרופון מערכת הרמקול (Receiver Microphone): המיקרופון הזה ממוקם באזור הרמקול העליון של המכשיר (או סמוך לאוזנייה העליונה באייפון X ואחריו). הוא משמש להקלטת סאונד ממך בזמן שאתה משמיע אותך לעצמך במהלך שיחות טלפון או סטרימינג של מדיה.

  3. מיקרופון למצלמה האחורית (Rear Microphone): מיקרופון זה ממוקם בקרבת מצלמת האייפון האחורית ומשמש בעיקר במהלך הקלטת סרטוני וידאו באיכות גבוהה. הוא מאפשר לצלם אודיו ברור יותר ממה שאפשר לקבל ממיקרופון הראשי במכשיר.

  4. מיקרופון למצלמת הסלפי (Front Microphone): מיקרופון זה ממוקם בקרבת מצלמת הסלפי בפנים של האייפון. הוא משמש בעיקר במהלך קליטת סרטוני סלפי ובשיחות וידאו בזמן שאתה משתמש במצלמה הקדמית.

טבלת התקלות והפתרונות לכל בעיות המיקרופון למיניהם

התקלה הפיתרון
לא שומעים אותי כשאני מדבר בשיחת טלפון ו Facetime
במקרה הזה התקלה היא במיקרופון בחלק התחתון הימיני של האייפון - נסו לנקות את פתח המיקרופון בעזרת קיסם - אם עדיין לא שומעים פנו לעזרה
שומעים אותי חלש בשיחה
במקרה כזה נסו לנקות עם אלכוהל את פתח המיקרופון התחתון בצד ימין
כשאני שם על רמקול שומעים אותי חלש או לא ברור
על המסך בחלק העליון נמצא רמקול האפרקסת - אבל גם שם ממוקם המיקרופון המשני של האייפון - נקו את החלק הזה עם קיסם או עם אלכוהל - זה אמור לעזור!
לא שומעים אותי בשיחה - אי אפשר ללחוץ על האפשרות רמקול
התקלה היא ברכיב השמע של המכשיר - מקרה זה חייב להיות מטופל במעבדה
מיקרופון לא עובד בוואטצאפ
אם לא שומעים בכלל תצטרכו מעבדה - אבל אם שומעים חלש - נקו את החלק התחתון של האייפון בצד ימין - נקו את הרשתות
המיקרופונים באייפון נהרסו - איך אוכל בכל זאת לנהל שיחה?
חברו אוזניית בלוטוס - אוזניית בלוטוס משתמש ברכיב שמע משל עצמה לכן תוכלו לנהל שיחה כרגיל.

איך אוכל לעשות בדיקה בעצמי למיקרופון של האייפון?

  1. היכנסו אל אפליקצית ״תזכורות קוליות״
  2. לחצו על הכפתור האדום למטה – המקליט
  3. דברו אל החלק התחתון של האייפון
  4. לאחר מכן הפעילו את ההקלטה – אם תשמעו את קולכם ברור המיקרופון תקין

המיקרופון לא עובד לי באפליקציות ספיציפיות או באפליקציות בכלל

כנסו אל הגדרות האייפון – היכנסו לכל אחד מהאפליקציות שבהן המיקרופון לא עובד – וודאו שהסימון מיקרופון הוא בירוק. אם המיקרופון לא עובד בכל האפליקציות – היכנסו אל הגדרות > פרטיות – וודאו שהאפשרות של המיקרופון אכן דולקת.

למה לבחור בדיירקט פיקס לתיקון המיקרופון באייפון שלך

“דיירקט פיקס” לתיקון המיקרופון באייפון שלך יכולה להיות בחירה חכמה מספר סיבות:

  1. נוחות ביתית: עם שירות תיקון המביא את הטכנאי אליך, אתה לא צריך לצאת מהבית ולהיתקע בתורות או להמתין במעבדת תיקונים. הטכנאי מגיע אליך ומבצע את התיקון במקום.

  2. מהירות: עם “דיירקט פיקס” אתה יכול לקבוע את התיאום לתיקון במועד שמתאים לך, ולכן אפשר לקבל שירות מהיר ולא להתמשך בלתי נגמר.

  3. אמינות ומומחיות: “דיירקט פיקס” מתיחזקת כעבור מעל לעשור בענף התיקונים, ולכן יש לה ניסיון רחב ואמינות. הטכנאים שלה מומחים ויודעים איך לתקן ביעילות ובאיכות מקרופונים במגוון דגמי אייפון.

  4. שימור איכות: השימור על איכות המכשיר חשוב, ולכן “דיירקט פיקס” משתמשת בחלקי חילוף מקוריים ובאיכותיים כדי להבטיח שהמיקרופון יתקן תקין וישאר אמין.

  5. אחריות: אחריות לתיקון הוא נקודה חשובה. “דיירקט פיקס” מספקת אחריות לתיקונים שהיא מבצעת, מה שמציין על הביטחון שבשימוש בשירותיה.

  6. שרות לקוחות מקצועי: “דיירקט פיקס” נותנת חשיבות לשרות לקוחות מקצועי ונגיע. כך שתמיד תוכל לפנות אליהם בשאלות או בפניות נוספות ותקבל מענה מקצועי.

בסיכום, בחירת “דיירקט פיקס” לתיקון המיקרופון באייפון שלך יכולה להבטיח לך שירות מהיר, אמין, ומקצועי, ואתה יכול להיות בטוח שהמכשיר שלך יותקן באופן תקין וימשיך לפעול כרגיל.

תשובות לשאלות נפוצות בנושא תיקון מיקרופון באייפון

אחרי תיקון מיקרופון במעבדת תיקונים מוסמכת, תקבל אחריות על השירות והחלפת חלקים במידה ויתגלה שיש בעיה עם התיקון או החלפה שבוצעו.

בדרך כלל זמן התיקון הוא בין 20-40 דקות.

המחירים משתנים מדגם לדגם בדרך כלל בין 200-450

בדרך כלל מיקרופון לא נהרס באייפון. יש שכבות רשת שמגנות עליו. אז התקלה לא אמורה לחזור.