דיירקט פיקס

מעבדת סלולר בסביון - תיקון אייפון

גרים בסביון ונהרס לכם המכשיר הסלולרי? יש לנו שירות מושלם בשבילכם, טכנאי עד אליכם לבית שיתקן במקום את התקלה. השירות מתקבל מהיום להיום בדרך כלל אנו מגיעים תוך שעה. אנו יכולים לעשות אצלכם בבית את מרבית התיקונים כגון החלפת מסך שבור, החלפת סוללה שנשחקה במהלך השנים, פתרון לתקלות טעינה בכל דגמי המכשירים – אנו השירות היחידי בארץ שמבצע את השירות הזה במקום מבלי לקחת למעבדה. אם המכשיר נפל למים נוכל להגיע ולתת הצעת מחיר לתיקון מהיר ושחזור הנתונים. כמו כן אנו מבצעים טיפול בשגיאות תוכנה במכשירי האייפון אם המכשיר אינו עולה או תקוע על תפוח או מבצע ריסטרטים זה משהו שאנחנו גם עושים. אז אם אתם מעוניינים לקבל שירות vip ברמה הגבוהה ביותר – פנו אלינו!

מעבדת סלולר בסביון - חנות טלפונים בסביון
מעבדת סלולר בסביון - חנות טלפונים בסביון

המלצות וחוות דעת על שירות מומלץ לתיקון מכשירי סלולר בסביון

כמובן כמו בכל פניה לשירות חדש שאתם לא מכירים תמיד מומלץ וחשוב לקרוא המלצות – להכיר את העסק שממנו אתם עומדים לקבל שירות. אנו מתגאים באוסף ההמלצות הגדול שלנו – כמו כן אנו עובדים עם אתר מידרג – האתר שמספק שירות חוות דעת על כל לקוח שמקבל שירות עם בדיקת איכות חוזרת – בדיקה של אם הלקוח מרוצה מהשירות גם זמן רב לאחר קבלת השירות. אנו מדורגים בגוגל עם 5 כוכבים וגם פייסבוק עם 4.9 כוכבים. אנו משתדלים ומאמינים שהלקוח תמיד צריך לצאת מרוצה וגם לפעמים שלהקוח קצת עצבני ממצב הטלפון ההרוס שלו אנו תמיד נרצה להרגיע אותו. לצפיה בביקורות וחוות דעת

דירוג 9+

על סמך 142 ביקורות

דירוג 5/5

על סמך 142 ביקורות

דירוג 5/5

על סמך 198 ביקורות

דירוג 5/5

על סמך 197 ביקורות

ההבדל בין חנות טלפונים פיזית בסביון לבין שירות עד הבית

ההבדל הוא חד משמעי – מרבית הלקוחות שהשתמשו בתיקון עד הבית כן חזרו להשתמש בשירות מכיוון שהשירות פשוט חוסך טרטור, זמן וגם כסף – למרות השירות שלנו שהוא עד הבית אנו משתלים לקחת מחיר הוגן ומקביל לרוב המעבדות המקצועיות. אם תרצו להגיע למעבדת סלולר קרובה לביתכם תצטרכו להניע את הרכב לחפש חניה לעמוד בתורים מיותרים. אצלנו אנחנו מגיעים עד אליכם וכל זה נעשה בבית שלכם. המידע במכשיר שלכם חשוב לכם? הטכנאי שלנו מבצע את התיקון לידכם בהשוואה למעבדה שתצטרכו להשאיר את המכשיר ולחזור אחרי זמן של יום ואפילו יומיים. במקרה של תקלה חוזרת? אנחנו מגיעים עד אליכם.

מחיר תיקון טלפונים הכולל טכנאי עד הבית בסביון

סוג התיקון מחיר התיקון
החלפת מסך לאייפון 11
330₪
החלפת מסך לאייפון 13
550₪
החלפת מסך לאייפון 12 פרו מקס
550₪
תיקון טעינה לאייפון 11
330₪
תיקון תוכנה
249₪