דיירקט פיקס

מעבדת סלולר בבית דגן

נמצאם בבית דגן ונשבר לכם המסך של הטלפון? שירות דיירקט פיקס הוא הכתובה הבטוחה בשבילכם! חברתנו מתמחה בתיקון מכשירים בבית הלקוח באיכות ובמהירות הגבוהה ביותר. התהליך הוא פשוט כל מה שתצטרכו לעשות הוא ליצור איתנו קשר לספר לנו על התקלה ואנו נגיע אליכם במהרה. אם אין לכם את היכולת ליצור איתנו קשר אז תוכלו להזמין תיקון און ליין ישירות דרך האתר ללא המתנה לנציג. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס אל המערכת להזמנת התיקונים שלנו לבחור את דגם המכשיר לאחר מכן תצטרכו לבחור את התקלה למשל החלפת מסך שבור השלב האחרון בחירת שעה להגעת טכנאי את הכתובת תצטרכו להזין גם. וטכנאי כבר בדרך אליכם. 

להזמנת תיקון בשיחת טלפון חייגו: 0524806951

כמה סיבות לבחור שירות עד הבית מאשר חנות טלפונים בבית דגן

הזמן שלכם: אין ספק שבימינו הזמן הוא מרכיב חשוב, אם כן תבחרו בשירות עד הבית תמנעו מעצמכם עמידה בפקקים, חיפוש חניה ותהליך תיקון ארוך ומייגע בחנות ומעבדת סלולר. בשירות תיקונים עד הבית אתם לקוחות vip אנחנו עושים את הכל בכדי לתת לכם שירות תיקון מהיר.

מחירים הוגנים: למרות שהרבה חושבים ששירותים עד הבית הם יקרים יותר – אצלנו בשירות התיקונים של דיירקט פיקס – חשוב לנו לתת לכם את המחיר האטרקטיבי ביותר עם שירות מנצח. המחירים שלנו זהים לאלה של המעבדות ולפעמים גם טובים יותר.

כל התקלות אנחנו פותרים במקום!: נכון שלפעמים הגעתם למעבדה והבחור בחנות אמר לכם שזה יקח יום או יומיים כי אנחנו שולחים את זה למעבדה חיצונית, אז זהו – לא אצלנו! בדיירקט פיקס אנחנו פותרים את כל התקלות במקום! הטכנאי שלנו מגיע עם כל הציוד. למשל תקלת טעינה באייפון 13 פרו מקס – לקוח הגיע למעבדה בשכונה ואמרו לו שיקח לא פחות מ יומיים עבודה! הלקוח התקשר אלינו טכנאי שלנו הגיע ופתר את התקלה תוך 45 דקות.

זמינות הטכנאים שלנו בבית דגן

אנו בדיירקט פיקס מאמינים שהזמן שלכם הוא הכי חשוב מבחינתכם – יש לנו בכל האיזורים שאנו נותנים בהם שירות לפחות טכנאי אחד על כל איזור – לכן תקבלו שירות מהיר כל כך – בדרך כלל עד שעה הטכנאי כבר אצלכם. והתיקון? הוא נעשה במקום! אפשר להזמין גם טכנאים לכל מקום שבו תיהיו למשל אפילו אם את אימא טריה (מזל טוב!) ואת נמצאת עם הילד בגן הציבורי – טכנאי מקצועי שלנו יכול להגיע אליך יקח את המכשיר איתו לרכב ויתקן אותו במקום ובמהירות.

מחירון תיקונים לדוגמא

שאלות ותשובות בנושא - מעבדת סלולר בית דגן

מחיר החלפת מסך לאייפון xr, מסך מקורי של אפל בעלות של 600₪, מסך תחליפי תואם באיכות מעולה ב 450₪. המסכים מגיעים עם 3 חודשים אחריות

לא. להחליף את המסגרת זה נקרא בשפה המקצועית חידוש מסך. וזה נעשה רק במעבדות בסין שיוצרו בכדי לבצע את הפעולה הזו.

זמן תיקון להחלפת מסך לאייפון בין 15-20 דקות בלבד.

כן אנו מבצעים אטימה מחודשת של האייפון בזמן החלפת המסך. המכשיר יחזור לקדמותו.