דיירקט פיקס

מעבדת סלולר באלעד

אם נשבר לכם המסך של הטלפון הסלולרי שלכם, או שהוא לא מטעין כמו שצריך – אתם בטח מחפשים שירות שיכול לפתור לכם את הבעיה וכמה שיותר מהר. מהיום יש את דיירקט פיקס – מעבדה מקצועית ניידת שמגיעה עד אליכם ומטפלת במקום בכל התקלות. אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות על הצד הטוב ביותר. הוותק שלנו הוא מ 2010 כך שאתם יכולים להיות נאמנים לזה שאתם מקבלים את הבחירה הנכונה. הזמינו עכשיו לאלעד טכנאי מקצועי.

אנחנו לא מכירים מישהו שאוהב להסתובב עם מכשיר סלולרי לא תקין לכן חשוב לטפל בתקלות המכשיר במהירות, ביעילות ובמחירים טובים. אנו יכולים לסגור לכם כמו שאומרים את כל הפינות האלה תחת קורת גג אחת.

יש לנו מגוון אפשרויות ליצירת קשר והזמנת טכנאי במהירות. תוכלו להתקשר אלינו ל: 0524-806951. בסוף כל תיקון תקבלו תעודת אחריות וקבלה כך שתבטיחו לכם על כל תקלה שלא תיהיה אבל אם תיהיה בעתיד אחריות מלאה, הזמינות שלנו היא 7 ימים בשבוע. בשעות הפעילות.

שירות תיקונים מקצועי באלעד - החברה המובילה מ2010

החברה שלנו דיירקט פיקס היא מהוותיקה ביותר בשוק התיקונים לניידים. אנו כאן משנת 2010 והשירות שלנו הוא על ידי טכנאים שעברו הכשרה רבה וכך אנו יודעים לספק שירות מקצועי ללא תקלות או בעיות עתידיות שלא יצוצו. אנו ב-דיירקט פיקס שואפים תמיד לרמה הגבוהה ביותר לכן אנו לא מתפשרים על איכות החלפים שאנו מחזיקים במלאי. אנו מחזיקים מלאי עצום של כל סוגי התיקונים כך שתיהיו בטוחים שלא תשמעו אצלנו את המילה ״חסר לי״ או ״יגיע מחר״ הכל זמין במלאי במיידי.

עלות שירות של מעבדת סלולר עד הבית באלעד

המחירים שלנו הם מהטובים בשוק. מכיוון שאין לנו הוצאות חנות אנו יכולים להעניק את החיסכון הזה אל הלקוח. למשל תיקונים כגון טיפול בטעינה יעלה לכם בדרך כלל משהו כמו 200-320 שקלים. לדוגמא תיקנו ללקוח תקלה בשקע הטעינה של אייפון 11 בעלות של 200₪.

אנו גם עושים טיפול בסוללה שנשחקה – התיקון נעשה במקום והעלות שלו היא בערך 200-450₪ תלוי בדגם המכשיר. למשל ביצענו תיקון בעיר יהוד של החלפת סוללה לאייפון 12 בעלות של 450₪ עם אחריות למשך שנה.

המחירים מוצעים בשיחת טלפון – אתם מתקשרים ותקבלו הצעת מחיר מיידית וכך תקבלו החלטה אם כדאי לכם לתקן את המכשיר.

איך בוחרים מעבדת סלולר מקצועית ולא הולכים לחאפר

מעבדת סלולר מקצועית צריך לבחור בקפידה. תמיד כדאי להסתכל בהמלצות בגוגל וגם באתרים שמדרגים בעלי מקצוע כגון מידרג. חשוב לעשות את הבדיקות האלה כי טכנאי לא טוב לא רק שהוא לא טוב הוא גם יכול לגרום לנזק יקר ולפעמים בלתי הפיך למכשיר שלכם. אנו ממליצים גם לבדוק את וותק המעבדה. מעבדת סלולר באלעד עם דיירקט פיקס משתבחת עם השנים וכמות הביקורת רק נערמת – פלטפורמות הרשת יעידו על כך. אנחנו בגישה של הלקוח לא יכול לריב איתנו – אנחנו תמיד נמצא לו פתרון.

שאלות ותשובות בנושא - מעבדת סלולר באלעד

אז המחירים הם טובים ואפילו טובים יותר מרוב המעבדות. מכיוון שלמעבדת סלולר ניידת אין הוצאות קבועות שיש לחנות למשל בקניון. אז המחירים יותר אטרקטיביים

שעות הפתיחה הם בכל ימי השבוע בין השעות 8:00-23:00 למעט שבת: 14:00-24:00

תיקונים כגון החלפת מסך, החלפת סוללה, תיקון נזקי מים ומכשיר שאינו נטען.

בוודאי. התשלום יכול להתבצע אחרי שהתיקון מתבצע – אפשרי לשלם בכל כרטיסי האשראי למעט אמריקן אקספרס.