דיירקט פיקס

החלפת מסך לאייפון xs

החלפת מסך לאייפון XS - תיקון עד הבית

 אין צורך להגיע אל מעבדה פרטית, לחפש חניה, לעמוד בפקקים . יש כיום את דיירקט פיקס – טכנאים פרוסים בארץ ומחכים לקריאה שלכם. אנחנו עובדים 7 ימים בשבוע, אנו יודעים שאף אחד לא אוהב להיות בלי הטלפון שלו ולכן ננסה להגיע הכי מהר שנוכל – בדרך כלל עד שעה, או פחות. במקרה מורכב יותר, ייתכן שנצטרך לקחת איתנו את האייפון לבדיקות נוספות. אם אנו חייבים לעשות זאת, אנו עדיין נעשה כמיטב יכולתנו להחזיר לך את ה- אייפון Xs בהקדם האפשרי.

תיקון מסך לאייפון Xs במחיר מעולה ואחריות מלאה!

מחיר אטרקטיבי לתיקון אייפון Xs של Apple . ניתן לבחור בין חלפים מקוריים לבין חלפים תואמים

תעודת אחריות למשך 90 ימים בכל סוף תיקון לאייפון Xs לחץ כאן בכדי לצפות בתנאי האחריות שלנו.

תיקון/החלפת מסך לאייפון Xs

אם אתם אוהבים את ה- iPhone Xs באותה מידה שאנחנו אוהבים, אין שום דרך שתתנו למסך סדוק להשפיע על השימוש במכשיר. כאשר אתה זקוק לפתרון בעיות תצוגה של ה- iPhone Xs שלך, השתמש בשירות שלנו – בכדי להחליף את המסך הסדוק. דבר זה חשוב – מסך סדוק יכול לפלוט קרינה מוגברת מהמכשיר שלכם.

תיקון טאץ' באייפון Xs

אם הטאץ' אינו מגיב או פועל מעצמו

המסך מורכב מרכיבים חשמליים אלקטרוניים, כל חלק בעל משמעות רבה. מדי פעם האייפון שלנו נופל וזה שהמסך אינו נסדק זה לא אומר שהמסך אינו חסין לתקלות נוספות עתידיות, אחת התקלות הנפוצות ביותר של מסכי ה X ומעלה. הם תקלת הטאץ’ – תקלה כגון מכשיר שעושה פעולות על דעת עצמו, טאץ אינו נלחץ באיזור מסויים.

עלויות תיקון מסך ל iPhone Xs

מכשיר ה Xs הינו מכשיר יקר! איכותי ובעל רכיבים עוצמתיים במיוחד. מסך האייפון Xs הינו מהטובים בשוק. ולכן המחיר בהתאם. כמו כן ניתן להשתמש גם בחלקים חלופיים, המחיר שלהם נמוך יותר אבל איכות החלקים הינה בהתאם. סוללה האייפון Xs הינה סוללה כפולה – גדולה יותר פי 2 משל מכשירי האייפון הקודמים.

אז כיצד אוכל להזמין תיקון מסך לאייפון Xs שלי ?

אין צורך להגיע אל מעבדה פרטית, לחפש חניה, לעמוד בפקקים . יש כיום את דיירקט פיקס – טכנאים פרוסים בארץ ומחכים לקריאה שלכם. אנחנו עובדים 7 ימים בשבוע, אנו יודעים שאף אחד לא אוהב להיות בלי הטלפון שלו ולכן ננסה להגיע הכי מהר שנוכל – בדרך כלל עד שעה, או פחות. במקרה מורכב יותר, ייתכן שנצטרך לקחת איתנו את האייפון לבדיקות נוספות. אם אנו חייבים לעשות זאת, אנו עדיין נעשה כמיטב יכולתנו להחזיר לך את ה- iPhone Xs בהקדם האפשרי.

תיקון זכוכית קדמית לאייפון

אנו רואים הרבה חנויות המציעות “החלפות זכוכית” עבור מכשירי אייפון Xs. זה אולי נראה כמו רעיון טוב כי בסופו של דבר, בדרך כלל זו הזכוכית שנשברה, נכון? הבעיה היא שהמסך ב- iPhone Xs מורכב מיחידה אטומה בה המסך, חיישני המגע והזכוכית אטומים זה לזה. אם מישהו מקלף את הזכוכית מהמסך ומחזיר זכוכית חדשה, הוא לא יוכל להתחבר כמו שצריך מחדש. זה אומר שיש אוויר בין המסך לזכוכית, הגורמים לבעיות מגע ויכולים להופיע אבק מתחת לזכוכית. בעיות המגע יכולות לנוע בין כך שהמסך אינו מגיב, לכן עליך ללחוץ פעמיים על סמל כדי לפתוח אפליקציה ממש עד לאזורים “מתים” המופיעים ב- iPhone Xs. יכול להיות שחלקים מסוימים של המסך פשוט לא יעבדו עם האצבע שלך בכלל. המקרה הגרוע ביותר הוא שהוא מפסיק לעבוד לגמרי אחרי כמה שבועות. מסך זה ייחשב כמסך מחודש. אנו בדיירקט פיקס מציעים מסך חדש מקורי או מסך תואם פרימיום. ומבטיחים שלא יהיו תקלות עם התיקון.

שאלות ותשובות בנושא - תיקון אייפון XS

לא. להחליף את המסגרת זה נקרא בשפה המקצועית חידוש מסך. וזה נעשה רק במעבדות בסין שיוצרו בכדי לבצע את הפעולה הזו.

זמן תיקון להחלפת מסך לאייפון XS בין 15-20 דקות בלבד.

כן אנו מבצעים אטימה מחודשת של האייפון בזמן החלפת המסך. המכשיר יחזור לקדמותו.

ביט, אשראי או מזומן

הזמן תיקון און-ליין >