דיירקט פיקס

הגעה מהירה

מסכים מקוריים

מחירים מעולים

תיקון החלפת מסך iPhone

שירות תיקון מסך ל iPhone עד בית הלקוח

נמאס לכם לבלות שעות בחנות רק כדי להחליף את מסך האייפון שלך? עם שירות עד הבית שלנו, אנחנו מקלים עליכם. אנחנו מגיעים אליכם ומחליפים את מסך האייפון השבור או הסדוק שלכם במהירות וביעילות, בזמן שאתם נרגעים בבית. הטכנאים שלנו מוסמכים והמחירים שלנו תחרותיים. יתרה מכך, אנו מבטיחים שירות איכותי ואחריות ל-90 ימים על כל התיקונים שלנו. אצלנו תוכלו להחליף את מסך האייפון ולהשאר במקום שנוח לכם!

תיקון מסך iPhone

אם אתם צריכים שירות מהירות להחלפת מסך - השאירו פרטים:

מהו שירות תיקון מסך אייפון וכיצד הוא עובד?

שירותי תיקון מסך אייפון עד הבית הופך להיות פופלרי יותר ויותר מכיוון שהשירות מספק נוחות וחיסכון בעלויות. עם שירות זה, תוכל לתקן את מסך האייפון שלך ישירות בבית או במשרד. אתה כבר לא צריך להמתין בתורים ארוכים או לדאוג למצוא מעבדת תיקונים קרובה.

טכנאי מקצועי יגיע למקום שלך ויספק את התיקונים הנדרשים. הטכנאי יעריך את הנזק למסך האייפון שלך, יסביר את תהליך התיקון ולאחר מכן יתחיל לעבוד על המכשיר. בהתאם לחומרת הנזק, תהליך התיקון עשוי להימשך בין 10 דקות לחצי שעה. במקרים מסוימים, תיקונים מורכבים יותר עשויים לדרוש חלקים נוספים וזמן להשלמתם.

היתרונות של שימוש בשירות תיקון מסך ביתי של אייפון

כשמסך האייפון מקולקל זה יכול להיות מלחיץ ולא נוח. למרבה המזל, בעזרת שירות תיקון מסך אייפון עד הבית, אינכם צריכים עוד לדאוג לתיקונים יקרים או צורך במעבר למכשיר חלופי. השירות שלנו מציע את הנוחות של תיקון הטלפון בביתך, חוסך זמן, כסף והגנה על המידע האישי שלך. יתרה מכך, שירות זה גם מבטל את הצורך בחיפוש אחר מעבדת סלולר אמינה באזור ובזבוז זמן בלחפש. ולכן, שימוש בשירות תיקון מסך אייפון עד הבית הוא דרך יעילה לחסוך בהוצאות ולהגן על המכשיר החשוב ביותר שלכם ללא כל טרחה.

בחירה בין תיקון מסך iPhone מקצועי או עשה זאת בעצמך

בכל הנוגע לתיקוני מסך אייפון, קיים ויכוח מתמשך האם לתקן אותו במעבדה מקצועית או לעשות זאת בעצמך. מצד אחד, למעבדות מקצועיות יש את הכלים והמומחיות הדרושים לתיקון מכשירי אייפון במהירות וביעילות. מצד שני, אם תעשה זאת בעצמך תוכל לחסוך כסף, אך ייתכן שחסר לך מערך הכישורים הנדרש לתיקון אייפון ותוכל לגרום נזק בלתי הפיך לאייפון שלך. לשתי האפשרויות יש יתרונות וחסרונות משלהן, לכן חשוב לשקול אותן לפני שבוחרים באחת מהן. 

תיקון מסך אייפון

הנה כמה דרכים להגן על המסך האייפון מפני שברים ונפילות

כייס אחורי חזק

דרך מצוינת להגן על האייפון שלך היא באמצעות נרתיק. כיסויים יכולים להציל את מסך הטלפון והמצלמה שלך מנזק אם הטלפון שלך ייפול. כיסויים מספקים גם אחיזה בעלת מרקם, בניגוד לזכוכית החלקלקת של האייפון הלא מוגן. זה יכול למנוע נפילות טלפון מלכתחילה.

מגן מסך

מגני מסך מספקים שכבת הגנה לאחד האזורים המועדים ביותר לנזק באייפון, המסך. יש מגוון רחב של סוגי מגני מסך שיכולים לתת לך את סוג ההגנה שאתה מחפש. כמה מהטובים בשוק הם זכוכית מחוסמת, פרטיות, מגני מסך נגד סנוור ומגני מסך נוזליים.

מגן מסך טוב יכול לגרום לכך שהמסך שלך לא יתנפץ בנפילה. הם יכולים גם למנוע שריטות קלות שעלולות לצוץ מהפלת הטלפון שלך. 

PopSocket

בעוד שכיסויי טלפון ומגני מסך הם כנראה בראש מעייניו כשזה מגיע להגנה על אייפון, PopSockets הוא דרך יותר לא שגרתית. PopSockets הם אחיזים עגולים שנדבקים לגב הטלפון שלך. הם מאפשרים לך להחזיק את הטלפון שלך ביד אחת מבלי לדאוג להפיל אותו. הוא מחליק בין שתי אצבעות ומאפשר לך להשיג אחיזה איתנה יותר בטלפון שלך. הם גם נהדרים עבור אלה עם מכשירי אייפון גדולים יותר, מכיוון שהם מאפשרים להחזיק את הטלפון שלך בקלות יותר בידיים שלך. כמה מהבונוסים הנוספים של PopSockets הם שהם מגיעים במגוון רחב של צבעים והדפסים, וניתן להסיר אותם בקלות ולהרכיב אותם מחדש.

אחריות עבור כל תיקון מסך

דיירקט פיקס מחויבת לספק ללקוחות את השירות הטוב ביותר ומוצרים איכותיים. כחלק מהמחויבות שלנו, אנו מציעים אחריות ל-90 יום על תיקוני מסך אייפון בכפוף למדיניות החברה שלנו. אחריות זו מכסה כל פגמים בחומרים או בביצוע הקשורים לתיקון מסך האייפון שלך.

אנו מבינים שלקוחות רוצים שקט נפשי בכל הנוגע לתיקוני המכשירים שלהם, ואנחנו כאן כדי לספק זאת עבורם. האחריות ל-90 יום שלנו מבטיחה שכל בעיה שיש לך בתיקון האייפון שלך תטופל במהירות וביעילות ללא עלויות נוספות. בכדי לקבל מידע נוסף אודות אחריות תיקון כנסו לקישור הבא

 

תיקון מסך אייפון - מחירים

מחיר תיקון מסך באייפון ישתנה ויהיה תלוי בכמה בחירות של הלקוח – כמובן קודם כל אם הלקוח מעוניין במסך מקורי או לא מקורי וגם בדגם האייפון – צריך לזכור שההשקעה כן שווה במקרה הזה – מסכים מקוריים הם אומנם יקרים יותר אבל עמידים הרבה יותר ויחזיקו בדרך כלל למשך שנים, בכדי לקבל את מחירון התיקונים המלא – ניתן להיכנס לקישור הבא

כל סוגי המסכים

בין אם אתה פרפקציוניסט לגבי תצוגת ה-iPhone שלך או שפשוט נמאס לך לראות כל היום שריטות וסדקים, יש לנו אפשרויות מסך לכל אחד ולכל תקציב. לכל אחד מהם יש יתרונות שיכולים לשפר את אופן השימוש בטלפון שלך.

מסך מקורי אפל

בדיוק כמו זה שמגיע עם המכשיר
  • מסך מעולה עם שלל תכונות
  • צבעים ורזולוציה ⚫⚫⚫⚫⚫
  • מגיע למגע ⚫⚫⚫⚫⚫
  • צריכת סוללה ⚫⚫⚫⚫⚫

מסך תואם LCD

מסך באיכות מעולה ובמחיר מדהים
  • מסך מעולה עם שלל תכונות
  • רזולציית מסך מעולה ⚫⚫⚫
  • מגיב למגע באיכות מעולה ⚫⚫⚫⚫
  • לא זולל סוללה ⚫⚫
הכי פופולרי

מסך תואם OLED

מסך באיכות מעולה
  • מסך מעולה עם שלל תכונות
  • רזולציית מסך מעולה ⚫ ⚫ ⚫ ⚫
  • מגיב למגע באיכות מעולה ⚫ ⚫ ⚫ ⚫
  • לא זולל סוללה ⚫ ⚫ ⚫

שאלות ותשובות בנושא - החלפת מסך לאייפון

החל מ 250₪ להחלפת מסך לאייפון. תלוי כמובן בדגם המכשיר

90 ימים על המסך שהוחלף

זמן תיקון להחלפת מסך לאייפון בין 15-20 דקות בלבד.

תוכן עניינים