דיירקט פיקס

מעבדת סלולר בקדימה-צורן

שירותי סלולר מקצועיים במעבדת סלולר ניידת בקדימה-צורן

זקוקים למעבדת סלולר מקצועית של איכות עד הבית? מחפשים תיקון מהיר לסמארטפון? כאן אנו, חברת דיירקט-פיקס, כדי לספק לכם את השירות הטוב ביותר! נגיע חץ בצדכם, מעבדת סלולר בקדימה צורן כוללת זמינות 24/7 וליווי מקצועי לסלולר שלך, בכל סוגי המכשירים. מתקלקל לכם ביום שישי? אין בעיה! אנו מבטיחים הגעה תוך שעה אחת לכל כך שתוכלו להתחיל לצפות למכשיר שלכם חדש כמו שצריך. כי הסלולר שלכם שווה את זה! אל דאגה, אנחנו נמלא את כל הצרכים שלכם כך שתוכלו לחזור להשתמש בהם שוב בקרוב. החלפת סוללה או תיקון שקע טעינה? אנחנו מכוונים לספק את השירות הכי מקצועי והכי מהיר שאפשר לספק עבורכם. כן, זה בדיוק מה שאתם צריכים לחזור לחיים התקינים שלכם. צרו עמנו קשר כדי לקבל את השירות הטוב ביותר עבורכם ועבור הסלולר האהוב עלייכם!

הגעה מהירה לתיקון מכשיר טלפון

הגעה מהירה ותיקון במקום

מחירים אטרקטיביים - סחורה איכותית

תעודת אחריות מלאה

שימוש בחלפים מקוריים - חשיבות עליונה

אנו מבינים שאחד הדברים החשובים לכם הוא לחסוך כסף. אם תשתמשו ברכיבים מקוריים, תקבלו מוצר באיכות גבוהה יותר ועם טכנולוגיות מתקדמות יותר כמו למשל סוללות ומסכים איכותיים.

אנו רוצים לציין שכאשר אתם משתמשים ברכיבים לא מקוריים, יתכן שלא יתאים הצורה והם לא יתאימו למכשיר הסלולרי שלכם. זה עשוי לגרום לשימוש שאינו תקין ואפילו לגרום נזקים למכשיר שלכם.

חשוב ביותר לפנות למקום מומחה ועם ניסיון, שבו יכולים להשתמש ברכיבים מקוריים בלבד על מנת לקבל מכשיר תקין ואיכותי שיעמוד בצרכיכם.

תיקון מהיר ובמחיר משתלם במיוחד

כאשר מסתובבים עם מכשיר סלולרי שנשבר או התלקל, אין ספק שתיקון הוא חיוני ודרוש. הוא עשוי להיות יקר במעבדת סלולר בקדימה צורן, ולכן ייתכן שתחשוב על לבחור במעבדה המציעה מחירים מוזלים. יחד עם זאת, כדאי לזכור שאם אתה רוצה לבחור במקצוענות, איכות ומהירות. כאשר אתה מגיע למעבדה סלולרית איכותית בקדימה צורן, יהיו המומחים שם בטוחים לבצע את התיקון ברמה הטובה ביותר. זה באמת מאפשר לך לחזור לשימוש במכשיר תוך זמן קצר . לכן, כדאי לבחור במקום אמין ובטוח יותר. כאשר אתה מקפיד על השוואת המחירים, ייתכן שיהיה צריך להשוות מחירים בין המעבדות השונות. לכן, אתה מוזמן לבצע השוואת מחירים כדי להבטיח שתקבל את המחיר הכי אטרקטיבי עם הכי הכי טוב. היכנס לקישור על מנת לבצע השוואת מחירים.

תיקון מסך בקדימה-צורן - מה כלול במחיר

אז לרוב התקלה הנפוצה ביותר – תיקוני מסך לאייפון 11 . אבל כמובן שכל סוגי המסכים הם שבירים ויכולים לההרס מנפילה, אז שואלים מה שירות דיירקט פיקס מציעה – הנה לפניכם:

טכנאי עד הבית: טכנאי שלנו מגיע עד אליכם עם כל הציוד הנדרש ומתקן במקום, בכל מקום שבו תיהיה, בגינה עם הילד או בבית מלון או בכל מקום אחר.

מגוון אביזירם לבחירה: הטכנאי שלנו מביא איתו את שלל האביזרים שתוכלו למצוא בחנויות הסלולר – כך שלא תצטרכו לעשות עוד פעולה לאחר תיקון המסך.- אנחנו סוגרים את הכל במקום.

 

טכנאי שלנו יכול להיות אצלכם בדרך כלל כשעה מרגע פתיחת הפניה.

המחירים נקבעים לפי דגם המכשיר וסוג התיקון. כל המחירים מופיעים באתר במחירון שלנו. או אפשר לקבל הצעה דרך שיחה עם נציג שלנו.

כן! בוודאי על מסכים 90 ימים. על סוללה האחריות היא שנה שלמה.