דיירקט פיקס

מעבדת סלולר בכפר שמריהו

אין כנראה דבר יותר נורא מאשר שנהרס לנו המכשיר הסלולרי שלנו! מעבדת דיירקט פיקס – מציעה טכנאי מהיר מהיום להיום אשר מבצע את הפעולה במקום! כל תיקון החל ממסך שבור, החלפת סוללה, מכשיר שאינו נדלק או אפילו מכשיר שנפל למים. הטכנאי מגיע עם כל הציוד הדרוש לתיקון מהיר של התקלה. המחירים הם כמו של המעבדות לכן אין לכם שום צורך לדאוג מעלות גבוהה בגלל השירות האישי אז למה אתם מחכים? אנחנו מגיעים גם לכפר שמריהו

היתרונות למה דווקא אצלנו:

הגעה מהירה לתיקון מכשיר טלפון

מגיעים מהר

מגיעים ו גם מתקנים את התקלה במקום

אחריות מלאה

תעודת אחריות בכל סוף תיקון

מחירים מעולים

יש לנו את המחירים מהטובים בשוק ביחס לאיכות.

מעל 13 שנים של לקוחות מרוצים בכפר שמריהו:

היתרון בשירות עד הבית לתיקון טלפונים בכפר שמריהו

אז שירותים עד הבית בימינו ניהיו נפוצים מאוד במגוון תחומים – מאז תקופת הקורונה המון אנשים שלא היו חשופים לשירותים שחברות מציעות עד בית הלקוח – התחילו להיחשף לנישה הזו. המון לקוחות שהתנסו פשוט מאוד ״התמכרו״ לשירות המדהים הזה. כמובן היתרון הענקי שאתם פשוט לא יוצאים מהבית בכדי לתקן את המכשיר הסלולרי שלכם. למשל אם תיקון מסך של אייפון היה מסורבל מאין כמוהו, מהיום זה כל כך פשוט הטכנאי מגיע ומחליף את המסך ב 20 דקות בלבד. זה משהו שהוא די מדהים. תודו? – כמו כן ניתן לבצע תיקונים נוספים כמו החלפת סוללה, או תיקון מכשיר שלא נדלק. את התיקונים הנפוצים ביותר ניתן לבצע במקום ללא סרבול מיותר.

לסיכום

חיסכו מעצמכם זמן מיותר – והזמינו תיקון מהיר למכשיר הסלולרי שלכם. אנו מבטיחים לתת לכם את השירות המקצועי והאמין ביותר תוך כדי שקיפות של תיקון מול עיני הלקוח. המידע שלכם שמור איתכם!