דיירקט פיקס

מעבדת סלולר ביבנה

שירות תיקון טלפונים ביבנה - טכנאי מקצועי עד הבית

נמצאים ביבנה והמסך של האייפון נשבר לכם? אם פעם זה היה משהו מסורבל ולא נעים, עכשיו יש דיירקט פיקס ב יבנה – השירות שלנו הוא ללא תחרות, אנחנו מגיעים עד אליכם ומתקנים במקום – חייגו עכשיו ותקבלו הצעת מחיר וטכנאי זמין כבר בשעה הקרובה (בשעות הפעילות).

הגעה מהירה

חלפים איכותיים

מחירים ללא תחרות

למה לבחור בנו בין כל המעבדות סלולר ביבנה

אז רוב המעבדות מציעים שירות של פעם. זה שאתה צריך להגיע עד אליכם לחפש חניה ולהמתין בתורים מיותרים לחלוטין. אצלנו בדיירקט פיקס אנחנו מגיעים עד אליכם זאת אומרת איפה שלא תיהיו. בבית, בעבודה, בפארק עם הילד אנחנו נגיע ונתקן את הסמארטפון במקום. כל מה שתצטרכו לעשות זה ליצור איתנו קשר להסביר לנו את התקלה, ולהגיד לנו כמובן מה הוא דגם המכשיר. הצעת מחיר תקבלו כבר בטלפון במידה ותסכימו ותאשרו – הטכנאי שלנו כבר מניע את הרכב והוא בדרך אליכם עם כל הציוד הנדרש לתיקון התקלה באופן מהיר ביבנה.

אילו סוגי תקלות ניתן לפתור במעבדת סלולר הניידת ביבנה

יש מגוון תקלות שאנו יכולים לעזור בהם בשירות עד הבית – בגדול כל התקלות הנפוצות שקיימות בסלולרי אנחנו יכולים לעזור. הנה הסבר על הפתרונות שאנו מציעים בתחום התיקוני סלולר בשירות בבית הלקוח:

החלפת מסך: שירות החלפת מסך עד הבית הינו הנפוץ ביותר וגם המהיר ביותר. זמן תיקון מסך לא עולה על 15 דקות. אנו משתמשים בחלפים האיכותיים ביותר שיש בשוק בכדי שהלקוח ייצא מרוצה ומסופק מהשירות שאותו הוא מקבל וכמובן אתם הפלייארים שלנו – זאת אומרת כשאתם מרוצים אנחנו מרוצים. תיקון זה בדרך עלותו מתחילה ב 199₪

החלפת סוללה: החלפת סוללה לאייפון או לכל טלפון אחר – אנו מבצעים במקום – שירות מהיר בבית הלקוח עם אחריות מלאה למשך שנה. אנחנו מחליפים את כל סוגי הסוללות במקום. החל מאייפון 6 ועד אייפון 15 פרו מקס. הסוללות שלנו חלקן מקוריות וחלקן תחליפיות באיכות הגבוהה ביותר.

תיקון תקלות טעינה: המכשיר אינו נטען כראוי? יש לנו פתרון – לרוב אנו מסכמים את תיקון זה בניקוי של השקע באמצעות חומרים מיוחדים. והכל חוזר לעבוד תיקון זה בדרך כלל מחירו 200₪. במקרים קיצוניים אנו מחליפים את השקע בשלמותו – עלות תיקון זה נע בין 200 ל 450 שקלים.

שאלות נפוצות בנוגע לתיקון סלולרי ביבנה

בדרך כלל אנו מגיעים תוך 30-50 דקות.

אפילו טובים יותר. נסו אותנו

כן אנו מקבלים תשלומים באמצעות ביט.