דיירקט פיקס

מעבדת סלולר בבני ברק

מעבדת סלולר בבני ברק תיקון טלפונים בבני ברק

מהפכה בתיקון סמארטפונים בבני ברק עם מעבדת סלולר משוכללת שמגיע עד הבית

אז לכולנו זה קורה והמכשיר היקר שלנו נופל מהיד, הילדים מפילים אותו. והמסך נשבר או תקלה אחרת שצצה במכשיר. אם פעם היינו צריכים לגשת אל מעבדה ולהמתין בתורים ענקים – מהיום זה קל ופשוט – טכנאי יכול להגיע עד אליכם לבני ברק בכל רחוב שתיהיו בו ולתקן במקום את התקלה. מה כלול בשירות:

הגעה מהירה לתיקון מכשיר טלפון

הגעה מהירה - תיקון באותו היום

מחירים משתלמים במיוחד

תעודת אחריות בסוף תיקון

טיפול במסך שבור במעבדת סלולר הניידת בבני ברק

אז רוב תיקוני הסלולר הם בדרך כלל מסך שנשבר. בדרך כלל המכשיר השביר יותר נכון להיום הוא האייפון 11. אנו מחזיקים את כל סוגי המסכים ומסוגים לבצע את התיקון הזה בזמן מאוד קצר של 10-15 דקות. כמובן שהתיקון מתבצע במקום.

תיקון עם אחריות

אם אתם חוששים אם תיהיה תקלה לאחר מכן אין לכם מה. הלקוחות שלנו מספרים על התיקונים האיכותיים שלנו. אתם מקבלים בכל סוף תיקון תעודת אחריות ואם יש תקלה אחד הטכנאים שלנו חוזר אליכם לפתרון מהיר של התקלה ללא עלות נוספת. שימו לב שאחריות היא פאקטור מאוד חשוב שצריך להסתכל עליו לפני שמכניסים טלפון לתיקון אצלנו או בכל מקום אחר.

היתרונות של מעבדת טלפונים סלולריים עד הבית

תארו לעצמכם את הנוחות של מעבדת טלפונים סלולריים שמגיע עד אליכם לדירה. לא עוד טרחה של מציאת חנות תיקונים, המתנה בתורים ארוכים, או התמודדות עם שירות לא נעים. עם שירותי תיקון במקום, אנו מביאים את המומחיות והמקצועיות היישר אליכם. אחד היתרונות הגדולים ביותר של מעבדת דיירקט-פיקס בבית הוא הנוחות שהיא מציעה. חלפו הימים שבהם היית צריך לצאת מגדרך כדי לתקן את הטלפון החכם שלך. אנו מבינים עד כמה הזמן שלך יקר, וזו הסיבה שאנו מגיעים ישירות לפתח ביתך. בין אם אתה בעבודה, בבית או אפילו בבית קפה, הטכנאים המיומנים שלנו יגיעו במהירות וביעילות יפתור כל בעיה שיש למכשיר שלך. בנוסף לנוחות, מעבדת הסלולר שלנו מבטיחה גם איכות ושביעות רצון לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתגאים בשימוש רק בחלקים האיכותיים ביותר לתיקונים, ומבטיחים שהמכשיר שלך יפעל בדיוק כמו חדש. בנוסף, כל תיקון מגיע עם אחריות מקיפה ל-3 חודשים כך שתוכלו להיות בראש שקט בידיעה שאנו עומדים מאחורי העבודה שלנו. 

אנו מבצעים את כל תיקוני הסמארטפון והאייפון בבית הלקוח. החלפת מסך, החלפת סוללה תקלות תוכנה ועוד..

כל טכנאי שעובד אצלנו הוא בעל מוניטין של 5 שנים לפחות.

כמובן, אחריות למשך 3 חודשים על מסך או שנה על סוללה חדשה.