דיירקט פיקס

שירות לתיקון טלפונים עד הבית מקצועי ואמין

כאן תמצאו את כל המידע אודות תיקון טלפונים עד הבית

כשהאייפון שלנו נהרס אנחנו נכנסים לסטרס רציני ביותר, כל העבודה שלנו , היומן, האנשי קשר הכל בתוכו. לא יכולים ליצור קשר עם חברים ומשפחה וממש מרגישים חסרי אונים. וכמובן כשמקרה כזה קורה באמצע יום אנחנו מושבתים ורוצים כמה שיותר לחזור לחיים ומהר. מסיבות אלה הקמנו בשנת 2010 את שירות תיקון טלפונים עד הבית – דיירקט פיקס. מעבדה לתיקון טלפונים עד אליכם!

צריכים תיקון טלפונים עד הבית בדחיפות? השאירו הודעה!

מהו תיקון טלפון בבית ומה היתרונות שלו?

תיקוני אייפון הנערכים בבית הלקוח יכולים להיות דרך נוחה וחסכונית להחזיר את המכשיר האהוב שלך לתקין. תיקון טלפון בבית פירושו שהטכנאי מגיע למקום שלך כדי לאבחן ולתקן את הבעיות בטלפון שלך, ומבטל את הצורך לצאת ולחפש חנות תיקונים באיזו שכונה רחוקה. זה לא רק חוסך לך זמן, אלא גם מבטיח שתקבל סיוע מקצועי מיד במקום להמתין ימים ואפילו שבועות. היתרונות של תיקון טלפונים בבית הם עצומים – הימנעות מהמתנה ארוכה, חיסכון בעלויות, נוחות והגנה מובטחת מפני נזקים נוספים. 

בעיות נפוצות שניתן לתקן בקלות בבית הלקוח

מכשירי אייפון הם אחד מחלקי הטכנולוגיה הפופולריים ביותר בעולם, ולמרבה הצער, הם נוטים להתקלקל או להיתקל בבעיות אחרות. למרבה המזל, ישנן מספר בעיות נפוצות באייפון שניתן לתקן בקלות בבית. שני התיקונים הנפוצים ביותר הם החלפת מסך והחלפת סוללות. מכשירי אייפון דורשים בדרך כלל טכנאים מיומנים להחליף גם את המסך וגם את הסוללה, שכן מדובר בתהליך מורכב הדורש דיוק וטיפול. החלפת מסך או סוללה לאייפון יכולה להיות חסכונית מאוד בהשוואה לקניית מכשיר חדש לגמרי.

היתרונות המובילים של ללכת על פתרון תיקון טלפונים סלולריים בבית

נמאס לכם לצאת מהבית בכל פעם שאתם צריכים לתקן את הסלולרי? אם זה המקרה, אז אולי הגיע הזמן להתחיל לשקול להשתמש בשירות תיקון טלפונים סלולריים בבית. אתה יכול לחסוך זמן, כסף, ואת הטרחה של חיפוש חניה ועמידה בתור. אך לפני השימוש בשירות זה, יש כמה דברים שכדאי לשקול על מנת להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר האפשרית.

האם ניתן לקבל שירות תיקון טלפונים עד הבית גם בבאר שבע?

כרגע השירות אינו זמין בבאר שבע אנחנו מבטיחים לעדכן כאשר ניתן שירות באיזור. בינתיים תוכלו להגיע אלינו לאיזור הקרוב אליכם. אנחנו נפגש איתכם ונתקן את המכשיר במקום. כמובן אופציה זו היא רק למקרים דחופים ביותר או בימים שהמעבדות הסלולר בבאר שבע סגורות. לכן השימוש בשירות תיקון טלפונים עד הבית הוא הכרחי.

שירות תיקון טלפון עד הבית 24/7 ?

השירות שלנו בדיירקט פיקס אינו פתוח מסביב לשעון. אנו עובדים לפי שעות הפעילות המצויינות בעמוד האודות של החברה. ולהלן שעות הפעילות העדכניות: יום רביעי 8:00–22:00 יום חמישי 8:00–22:00 יום שישי 8:00–18:00 יום שבת 16:00–23:00 יום ראשון 8:00–22:00 יום שני 8:00–22:00 יום שלישי 8:00–22:00. שימו לב שהשעות פתיחה מתעדכנות. בזמנים שהשירות סגור כן תוכלו להשאיר פניה בעמוד הצור קשר של החברה ולקבל שירות תיקון טלפונים עד הבית.

השירות הטוב ביותר לתיקון טלפונים עד הבית מגיע לחולון וראשון לציון

לאחרונה הוספנו את שירות תיקון טלפונים עד הבית באיזורים חולון וראשון לציון כך שנוכל לספק תיקון מהיר בדרך כלל תוך שעה אחת מרגע הקריאה. לאור הביקוש הרב עשינו מאמאצים גדולים לספק שירות גם בחולון. הטכנאים שבחרנו עברו את ההכשרה במעבדות שלנו והם גם מצויידים בחלפים האיכותיים ביותר. ניתן לתקן כרגע בשירות מסך שבור או לא תקין. תקלות טעינה. תקלות קורוזיה והחלפת סוללה. כמו כן תקלות תוכנה ניתן גם כן לתקן בשירות תיקון טלפון עד הבית. חשוב לזכור להכין סביבת עבודה לטכנאי שולחן + כיסא בכדי שהנוחיות של הטכנאי תספק לו את התנאים הטובים ביותר 

נגן וידאו אודות החלפת מסך אייפון 11

מחירים לתיקון טלפונים בשירות עד הבית

דוגמאות לתיקונים שביצענו בשירות תיקון טלפונים עד הבית

עיר מגורים דגם המכשיר סוג התיקון והמחיר
ראשון לציון
אייפון 11
החלפת מסך בשירות עד הבית במחיר של 350₪
בית דגן
אייפון X
החלפת סוללה חדשה עם אחריות שנה - ב 350₪ בלבד
חולון
סמסונג s23
החלפת פאנל אחורי במחיר של 120₪
הרצליה
lg g4
תיקון מיקרופון תחתון - ב 200₪
נתניה
אייפון 12 פרו
החלפת מסך תואם באיכות פרימיום כולל שירות עד הבית - 550₪

כדאי לבדוק!

לפני הכנסת האייפון לתיקון תמיד כדאי לבדוק האם המכשיר עדיין באחריות – את מצב האחריות ניתן לבדוק באתר הנותן שירות רשמי בישראל למכשירי אפל – DCS.CO.ILhttps://www.dcs.co.il/

לסיכום

נמאס לכם לעמוד בתור ולשלם הון תועפות כדי לתקן את הטלפון שלכם? אל תחפשו עוד! השירות המהפכני שלנו מאפשר לכם לתקן את הטלפון שלכם בנוחות של ביתכם. הטכנאים המנוסים שלנו זמינים ויגיעו אליכם עם כל החלקים. עם שירותי תיקון הטלפון המהיר, היעיל וללא טרחה, זכינו במספר דירוגים של 5 כוכבים מאלפי לקוחות מרוצים. אז למה לחכות? תקן את הטלפונים שלך אצלנו עכשיו!

צרו איתנו קשר עד היום ותהנו משירות מדהיםלחצו כאן

שאלות ותשובות

החל מ 199₪ תלוי בסוג השירות שתבחר