מדיניות שימוש בשיחת ייעוץ – DirectFix
ברוכים הבאים לשירות שיחת הייעוץ של DirectFix.
לפני קביעת שיחה עם אחד מהמומחים שלנו, אנו ממליצים לקרוא את תנאי השימוש המפורטים להלן. קביעת שיחה מהווה הסכמה מלאה לכל התנאים המפורטים במדיניות זו.
1. אופי השירות
השיחה נועדה לספק מידע, הכוונה מקצועית וייעוץ ראשוני או מעמיק בנושאים הקשורים למכשירי Apple (אייפון, אייפד, מקבוק וכו’). השירות ניתן באופן טלפוני או מקוון, בהתאם לשיחה שנקבעה.
2. הגבלת אחריות
DirectFix אינה אחראית לפעולות שיבוצעו על ידי הלקוח בעקבות הייעוץ, לרבות ביצוע תיקונים, שינויים או הגדרות במכשיר.
כמו כן, DirectFix אינה אחראית לתפקוד המכשיר לאחר השיחה או לכל נזק ישיר או עקיף שעלול להיגרם כתוצאה מיישום ההמלצות שניתנו במהלך השיחה.
3. שיחה חינמית – עד 5 דקות
שיחות ייעוץ חינמיות ניתנות בהתאם לזמינות בלבד.
DirectFix שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מועד השיחה או לבטל אותה, ללא התחייבות למתן מועד חלופי.
אין כל התחייבות מצדנו למתן פתרון מלא במסגרת שיחה זו.
4. שיחה בתשלום – 45 דקות
השיחה נערכת עם טכנאי מומחה בתחום.
אין התחייבות לפתרון מלא של התקלה, שכן לעיתים הפתרון דורש בדיקות נוספות, ציוד פיזי או התערבות מעבדה.
לאחר סיום השיחה לא יתאפשר החזר כספי, גם במקרה שבו לא נמצא פתרון מיידי.
5. זמינות וביטולים
שיחות בתשלום יתבצעו במועד שנקבע, בהתאם לאישור ביומן.
במקרה של צורך בשינוי, הלקוח יוכל לפנות אלינו עד 24 שעות מראש.
DirectFix שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מועד השיחה במקרה של אילוץ טכני, עומס או תקלה, ותציע מועד חלופי בהקדם.
6. שיחת ייעוץ איננה תחליף לתיקון פיזי
יש להבין כי שיחת ייעוץ איננה תחליף לבדיקה טכנית מלאה או תיקון מעבדתי.
במקרים בהם נדרשת התערבות פיזית – הלקוח יופנה לשירות תיקונים רלוונטי.
7. סודיות המידע
כל מידע אישי שתמסור לנו במסגרת שיחת הייעוץ יישמר בפרטיות מלאה ולא יועבר לגורם שלישי, למעט אם תתבקש לכך במפורש ולאחר הסכמתך.
8. שימוש חוזר ותיעוד
ייתכן ותיעשה הקלטה או תיעוד של תוכן השיחה לצורך שיפור השירות, בקרה פנימית או שליחת סיכום שיחה מקצועי ללקוח.
9. קבלת תנאים
בקביעת שיחת ייעוץ, הלקוח מאשר כי קרא, הבין והסכים למדיניות זו במלואה.