סוגי תקלות נפוצות באייפד שניתן לפתור אותם מבלי לגשת למעבדה
כאשר האייפד שלנו חווה תקלה, לעיתים לא צריך לרוץ מיד למעבדה. ישנן תקלות נפוצות רבות שניתן לפתור בבית בעזרת מספר צעדים פשוטים. במאמר זה, נפרט על סוגי תקלות שאפשר לפתור לבד, וכיצד לעשות זאת בצורה בטוחה ויעילה.
1. אייפד לא נדלק או לא מגיב
מה לעשות: בדקו אם האייפד טעון. חברו אותו למטען והמתינו מספר דקות. אם לא נדלק, נסו לבצע אתחול בכפייה (לחיצה ממושכת על כפתור הבית וההפעלה יחד למשך 10 שניות). לקריאה אודות אתחול בכפייה לאייפד תוכלו לקרוא מידע נוסף באתר של אפל
2. אייפד קופא או פועל לאט
מה לעשות: סגרו אפליקציות פתוחות שאינן בשימוש, בצעו אתחול של המכשיר, וודאו שיש מספיק מקום פנוי בזיכרון. כך תוכלו לנקות זיכרון מטמון בדרכים נוספות.
3. אייפד לא מתחבר ל-Wi-Fi
מה לעשות: כבו והדליקו מחדש את ה-Wi-Fi באייפד, או נסו לאפס את הגדרות הרשת (בהגדרות > כללי > איפוס > איפוס הגדרות רשת). שימו לב איפוס הגדרות רשת ימחק את היסטוריות ההתחברות לרשתות אלחוטיות
4. מסך המגע לא מגיב
- מה לעשות: נקו את המסך עם מטלית רכה, וודאו שאין תקלות פיזיות כמו סדקים. אם הבעיה נמשכת, בצעו אתחול של המכשיר. או אתחיל בכפייה (ניתן לצפות בסעיף 1). אם ביצעתם אתחול מחדש והמסך עדיין אינו מגיב – תמיד תוכלו לפנות אלינו לשירות התיקונים כנראה שיש בעיה על מסך. הידעתם? אנו מבצעים תיקוני מסך לאייפד בבית הלקוח
- סיבה אפשרית: לכלוך על המסך או תקלה זמנית במערכת ההפעלה.
5. בעיות סאונד או רמקולים
- מה לעשות: ודאו שהשמע לא מושתק ושאוזניות לא מחוברות למכשיר. נקו את אזור הרמקולים בעדינות עם מברשת שיניים רכה. או העבירו מטלית על פתחי השמע. למדריך מורחב בנושא – לחץ כאן.
- סיבה אפשרית: לכלוך באזורים של הרמקולים או תקלה זמנית בהגדרות הסאונד. או מכשיר שנרטב
6. בעיות טעינה
- מה לעשות: בדקו את המטען והכבל וודאו שהם אינם פגומים. נקו בעדינות את חיבור הטעינה באייפד עם מברשת יבשה. למדריך מורחב אודות מכשיר שלא נטען לחצו כאן
- סיבה אפשרית: לכלוך או נזק לחיבור הטעינה או למטען.
7. הודעות אזהרה על זיכרון מלא
- מה לעשות: מחקו קבצים ותמונות שאינם נחוצים, הסירו אפליקציות שאינן בשימוש ונקו את המטמון של הדפדפן. שימו לב – מכשיר שלא תטפלו וימשיך להתריע על זיכרון מלא – בסוף יתקע ויהיה חייב למחוק את כל הנתונים שבו על מנת להחזיר אותו לפעולה.
- סיבה אפשרית: זיכרון המכשיר מלא.
יש לכם תקלה שלא מופיע ברשימה?
אם התקלה שאתם חווים אינה מופיעה ברשימה, תמיד תוכלו לפנות לשירות התיקונים המקצועי של דיירקט-פיקס. נשמח לעמוד לרשותכם ולספק פתרון מהיר ונוח עד בית הלקוח, כך שתוכלו לחזור להשתמש באייפד במהירות ובקלות.