מדריך לבקשת החזר כספי מאפל איידי על רכישה שבוצעה בטעות

אם ביצעתם רכישה בטעות דרך ה-App Store, iTunes או שירותים אחרים של Apple, ייתכן שתוכלו לקבל החזר כספי. להלן המדריך שלב אחר שלב לבקשת ההחזר.
בקשת החזר דרך אפליקציית התמיכה של אפל (Apple Support)
פתחו את אפליקציית Apple Support במכשיר ה-iPhone או ה-iPad שלכם. אם אין לכם את האפליקציה, ניתן להוריד אותה מה-App Store.
התחברו עם ה-Apple ID שלכם.
גללו מטה ובחרו בקטגוריה Billing & Subscriptions (חיוב ומנויים).
בחרו באפשרות Request a Refund (בקשת החזר כספי).
הקישו על Select a Purchase (בחרו רכישה) ובחרו את הפריט שברצונכם לקבל עליו החזר.
סמנו את הסיבה לבקשה ולחצו על Submit (שלח).
לאחר שליחת הבקשה, ניתן לבדוק את הסטטוס שלה דרך האפליקציה או באתר Report a Problem.
כמובן יש עוד דרכים לבקשת החזר כספי מאפל אבל זו השיטה הקלה היעילה והנוחה ביותר. ואנו לא רוצים לסבך אתכם עם מידע מיותר ורב מדי.
דגשים חשובים
אפל אינה מבטיחה החזרים אוטומטיים לכל בקשה – הבקשה תיבדק באופן פרטני. (מהניסיון שלנו רוב הבקשות מתקבלות והכסף חוזר אל החשבון)
החזרים על רכישות מסוימות, כגון מנויים מתחדשים, עשויים להיות כפופים למדיניות אפל.
אם אינכם מוצאים את הרכישה בדף הדיווח, ייתכן שהיא אינה זכאית להחזר.