צריכים לתקן את האייפון במסגרת האחריות היצרן הרשמית? כדאי שתקראו את המאמר הבא

אייפון, המכשיר הנייד המבוקש והפופולרי מבית Apple, הוא לא רק מכשיר חשמלי, אלא גם חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של מיליוני אנשים ברחבי העולם. עם זאת, לעיתים קרובות יכולים להתגלות בעיות טכניות או תקלות במכשיר, שמחייבות תיקון מהיר ויעיל. במקרים מסוימים, התיקון יכול להתבצע במסגרת האחריות של היצרן. במאמר זה נביא מבט על תהליך תיקון האייפון במסגרת האחריות ומהם הצעדים הנדרשים לתיקון בהצלחה.
תיקון אייפון באחריות אצל היבואן הרשמי אופן התהליך
אז הגיע הרגע שאנחנו הכי מנסים להימנע ממנו תמיד זה להכניס מכשיר אייפון לתיקון. בדרך כלל בשנה הראשונה שלנו עם האייפון המחשבה הראשונית שלנו בעת תקלה זה לפנות אל המעבדה המורשית לטיפול בתקלה. אז אנחנו מחפשים בגוגל את המונח ״המעבדה המורשית של אפל״ לרוב נשתמש בשירותי החברה של dcs לטיפול בתקלה.
הרגע הראשון: זיהוי התקלה
השלב והחשוב ביותר תיקון האייפון בין השאר הוא זיהוי התקלה או הבעיה במכשיר. זיהוי זה עשוי להתבצע על ידי המשתמש עצמו או על ידי טכנאי מוסמך בחנות המורשית של אפל.
שלב שני: ייעוץ וקבלת החלטה
לאחר זיהוי התקלה, יועץ המכירות או שירותי טכנאי בחנות המורשית יעזרו לך להבין את המצב ואת האפשרויות הזמינות לתיקון מכשיר. הם יסבירו את האחריות ואת השירותים הזמינים לך, ויעזרו לך החלטה מושכלת לגבי תנאי לקבל להמשך.
שלב שלוש: שימוש לתיקון
אם אני רוצה להמשיך עם תיקון האייפון משותף אחרות, עליך להעביר את השימוש לחנות המורשית הקרובה או לשלוח אותו בדואר, בהתאם להוראות החנות. חשוב לוודא כי יישלח באופן אוטומטי מאובטח ובאריזת מגינה, כדי למנוע נזקים אחרים בדרך.
שלב ארבע: תיקון והחזרת עבודה
לאחר קבלת ציוד בחנות המורשית, צוות שירות יבצע את התיקון לפי תנאי האחריות. זמן התיקון עשוי להשתנות בהתאם לסוג התקלה ולעומקה. לאחר התיקון, פעולות יוחזר אליך בדרך מאובטחת, מוכן לשימוש מחדש.
ציפיות מול מציאות
אז אחרי שאנו מדברים עם נציג מעבדה מורשית אנחנו מבינים שהתהליך הזה לפעמים הוא לא כזה פשוט כמו שחשבנו או כמו שציפינו. תיקונים עלולים לקחת בין 2-14 ימים – 99 אחוז מהלקוחות לא יכולים להרשות את זה לעצמם. תיקונים פשוטים כגון מסך או סוללה לפעמים לוקח שבוע של תיקון.
החלופה המהירה
החלופה המהירה והפרקטית היא להשתמש בשירות תיקונים צד ג לטיפול בתקלות האייפון. במעבדות פרטיות ניתן להשיג את אותם חלפים בזמן תיקון מהיר יותר של לרוב יום אחד או פחות. למשל תיקון מסך של אייפון בשירות תיקונים עד הבית יקח רק 20 דקות.
פרטים ליצירת קשר עם מעבדה מורשית של אפל בישראל
מספר טלפון של אפל בישראל - שירות לקוחות בעברית
1809344329
03-3762915
באילו מקרים כן כדאי להשתמש בשירות תיקונים מורשה
יש תקלות שאין מנוס – צריך להשתמש באחריות המכשיר. הנה מגוון מקרים שבהם שירות התיקונים הרשמי עדיף:
- תיקון מכשיר במסגרת ריקול
- תיקון אייפון שלא נדלק
- תיקון מכשיר שהפסיק לעבוד
- תיקון מכשיר שיש לו תקלות שלפעמים קורות – כגון: תקלות קליטה, תקלות שמע לסירוגין, תקלות gps לסירוגין, תקלות בלוטוס / רשת אלחוטית לסירוגין / רשת 5g לא עובדת
אילו מקרים לא כלולים באחריות היצרן
מילות סיכום
כמו כן, תיקון באחריות או אצל היבואן הרשמי הוא אירוע לכל דבר ויש להארך אליו בהתאם – וודאו לפני שיש לכם את הסבלנות והקור רוח ואת העצבים הדרושים בכדי למסור מכשיר אל תיקון האצל היבואן הרשמי – לפעמים זו עלולה להיות הרפתקאה לא פשוטה. עם זאת תיקון זה עלול לחסוך לכם כסף – כמה מאות שקלים. לעומת זאת תחלופה של פניה למעבדה פרטית אומנם היא דרך קצרה ומהירה אבל יש תמיד להזהר מחאפרים שיכולים לגרום ליותר נזק מאשר תועלת. אם אתם מעוניינים לתקן את האייפון במהירות ובשירות עד הבית – אנחנו יכולים לעזור.
שאלות נפוצות בנושא
אז קודם האחריות היא מוגבלת בדרך כלל לשנה אחת בלבד. תמיד תוכלו לבדוק את סטטוס האחריות תחת כניסה להגדרות האייפון > לאחר מכן ל ״מידע״ ואז אל כיסוי באחריות. אם המכשיר אינו נדלק כנסו לאתר הבא – הכניסו את המספר הסריאלי של המכשיר ובדקו את מצב האחריות
אז לדגמי האייפון 14 ומעלה ניתן לקבל שירות בארץ לא משנה היכן קניתם את המכשיר. מכשירי אייפון בסדרה קודמת בדרך כלל כאלה שנקנו בכל מקום מלבד ארה״ב מקבלים שירות פה בישראל.
יש לכם שאלה נוספת בנושא? כתבו לנו ונשמח לתת תשובה מהירה.